Mostki zintegrowane z półkami amortyzatorów zawsze były popularne. Szczególnie ze względu na niską wagę takiego zestawu i dużą sztywność. Ostatnio jednak konstruktorzy poszli o krok dalej i zamiast przykręcanych mostków prześcigają się z propozycjami mostków monolitycznie połączonych z górnymi półkami. Kolejnym z producentów jaki zaprezentował takie rozwiązanie jest hiszpański Mondraker, który zaprojektował mostek do Fox'a 40.
Nowy wyrób waży 253g i jest to jakieś 115g mniej niż waży w tej chwili zestaw mostek + półka (368g). Płaska konstrukcja półki pozwala na obniżenie o 2 cm poziomu kierownicy, co pozytywnie wpływa na trasach gdzie potrzeba więcej przyczepności na przednim kole. W tej chwili prototypy nadal są testowane. Planowane jest aby jeździł na nich Fabian Barel, i reszta zespołu fabrycznego co pozwoli na lepszy odzew w kwestii produktu.
poniedziałek, 22 lutego 2010
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
0 komentarze:
Prześlij komentarz