Nowy model jest uzupełnieniem dotychczasowej oferty w której brakowało lekkiej ramy full-suspension dedykowanej do all mountain i ciężkiego enduro. Powstał on na bazie wyższego modelu F-44 i podobnie jak on wykorzystuje on system zawieszenia FPS. Skok waha się w granicach 140 - 170 mm i uzależniony jest od zastosowanego dampera, przy czym pozwala to również na regulację konta główki. To co szczególnie robi wrażenie to niska waga wynosząca 3590g z powietrznym damperem Fox Float! Cieszy informacja że rama będzie dostępna w 3 rozmiarach i kilku gustownych malowaniach. Uzupełnieniem tego cuda są tytanowe osie obrotu wykonane z Ti6Al4V (werjsa F-22 Ti).
Cena jest jeszcze nieznana, choć najpewniej poznamy ją już na początku 2010.
przeznaczenie: all mountain, ciężkie enduro
materiał: aluminium 7020 (rama), 7075 krzywki, tytanowe Ti6Al4V osie obrotu (wersja F-22 Ti)
Rozmiary: S, M, L, na zamówienie (długość górnej rury i kat główki)
kolory: biało / zielony, biało / pomarańczowy, biało / czerwony, biało / czarny, na zamówienie, polerowana ręcznie
skok zawieszenia: 140 lub 170 mm
damper: Fox z serii Float i DHX, Elka Stage 5, Avalanche Montie lub DHS
waga: 3590g (rama z fox float)
gwarancja: pełna dwu letnia gwarancja dla pierwszego właściciela
inne dane:
- specyfikacja tłumika: długość montażowa 7.5", 7.87", 8", 8.25". skok 2.00", 2.25
- maksymalny wymiar stosowanych opon: 26" x 2.6"
- głowka dostosowana do sterów 1 1/8"
- regulacja kąta główki
- geometria dostosowana do amortyzatorów przednich o skoku w zakresie 130-180mm
- haki dostosowane do piasty o rozstawie 135 i 150mm i osi 12mm
- mufa suportu 73 lub 83mm
- mocowanie napinacza w standardzie ISCG
- sztyca 31.6mm
- wymienny hak przerzutki cnc
Źródło: Zumbi Cycles
środa, 9 grudnia 2009
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
0 komentarze:
Prześlij komentarz